Podlaskie EDUinnowacje, 30.09-1.10. 2022, Mońki, VI edycja

Spotkania nauczycieli z innowacyjnymi rozwiązaniami w obszarze edukacji

Jeżeli chcesz wziąć udział w konferencji

jako prelegent/wystawca skontaktuj się z nami

Firmy i instytucje uczestniczące w konferencji Podlaskie EDUinnowacje 2022

 

 

Helion (literatura informatyczna) - to publikacje podążające za dynamicznie rozwijającymi się technologiami, kierowane do wszystkich użytkowników komputerów, bez względu na stopień zaawansowania. 
Książki te są chętnie kupowane zarówno przez ludzi zawodowo związanych z informatyką, jak i osoby, dla których technologie informatyczne i cyfrowe są nieodzownym elementem pracy, nauki czy rozrywki. W sektorze książki informatycznej Helion jest od wielu lat niepodważalnym liderem. 
Ponad 85% książek komputerowych sprzedawanych rocznie w Polsce to publikacje Grupy Helion SA.

Helion Edukacja (podręczniki) - książki skierowane do szkół, uczniów i miłośników nauki. Pozwalają uczniom zdobywać wiedzę bez stresu, a nauczycielom ułatwiają przekazywanie nowego materiału w interesujący i niebanalny sposób. Swoje książki wydawnictwo kieruje do kadry pedagogicznej oraz do uczniów na wszystkich stopniach kształcenia – od edukacji wczesnoszkolnej po technikum.

 

wykładowcy, 

              prelegenci, 

                              trenerzy.

Opis działalności firmy:
Firma SCIENCE BOARDS to wydawca gier planszowych o charakterze edukacyjnym bazujących na prawdziwej nauce. 
Firma zajmuje się projektowaniem, wydawaniem oraz sprzedażą gier o charakterze edukacyjnym dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym oraz pasjonatów nauki i gier planszowych. Wartościami firmy jest wdrożenie do edukacji metody GBL (Game Based Learning) jako połączenie rozrywki ze zdobywaniem wiedzy w zabawny i przystępny sposób, zmiana oblicza dotychczasowej edukacji w Polsce, stworzenie gotowych pomocy dla nauczycieli i uczniów, wdrożenie dogmatu piramidy zapamiętywania Dale'a poprzez czynne zaangażowanie w przyswajanie wiedzy, rozwijanie kompetencji, analizy, logicznego myślenia, strategii i spostrzegawczości przy jednoczesnym edukowaniu z przedmiotów ścisłych zgodnie z wytycznymi podstawy programowej, czynne przyswajanie wiedzy z zakresu nauk ścisłych, STEM dla każdego, w domu, w szkole, czy w nauczaniu domowym.
 
Opis produktu/produktów:
Produktami tworzonymi przez firmę są gry planszowe, plansze i pomoce edukacyjne. Produkty cechują się podobnym designem i grafiką bazową reprezentującą firmę  - stały motyw tworzy otoczkę całości i spójności. 
Gry oparte są o proste, jak również trudniejsze mechaniki – inspiracje czerpane ze znanych motywów gier, dzięki czemu użytkownik jest często szybciej zachęcony do działania i zagrania. 
Gry są produktem gotowym do kupienia zarówno przez użytkowników indywidualnych, jak również przez placówki edukacyjne – osobne oferty i dostosowane wnętrze gier. 
Produkty będą posiadać dodatkowe aplikacje mobilne dla zwiększania atrakcyjności i oswajania z nowymi technologiami, zmieniającymi świat w dzisiejszym świecie. 
Wykorzystanie w produktach nowoczesnej technologii w zakresie IR (image recognition) oraz AR (augmented reality). W produktach będzie wykorzystany również motyw storytellingu, wykorzystujący znane postaci (naukowców).
Dodatkową wartością jest poznanie historii naukowców i kojarzenie ich pracy z zagadnieniami edukacyjnymi. 
 
Opis pierwszego produktu:  gra Chemiczny Detektyw
Gra planszowa chemiczny detektyw, która ma na celu zapoznanie dzieci i młodzieży z układem okresowym pierwiastków, ich podziałem na grupy ze względu na ich właściwości, poznanie powszechnie używanych skrótów pierwiastków, jak również zwrócenie uwagi na specjalne właściwości oraz własności pierwiastków, takich jak stany skupienia, gęstość, odporność, czy radioaktywność itd. Gra przeznaczona jest przede wszystkim dla dzieci w wieku szkolnym, które zaczynają naukę chemii w klasie 7 podstawówki, jak również dla dzieci młodszych, które są ciekawe świata. Grę rekomendujemy dla dzieci powyżej 10 roku życia, ze względu na zastosowanie strategii, umiejętność czytania i analizowania, które są potrzebne do gry. Gra przyda się dla młodzieży, którzy interesują się przedmiotem oraz przygotowujących się do matury, może być świetnym urozmaiceniem wprowadzonym na lekcję chemii. Gra opiera się na zasadzie gry w statki, gdzie planszą jest układ okresowy pierwiastków, a statkami są określone cząsteczki w odpowiednich konfiguracjach. W grze przewidziany jest zarówno wariant podstawowy, jak i rozszerzony w którym główną rolę odgrywa strategia. Magnetyczna plansza, cząsteczki oraz znaczniki są specjalnie zaprojektowane, aby gracz mógł zapoznać się z podziałem pierwiastków i przy okazji oswoić się z układem okresowym, który jest potrzebny na każdym etapie szkolnym. Gra jest zatem świetną alternatywą na zastąpienie zwykłej rozgrywki w statki, w taką która dodatkowo posiada walory edukacyjne, strategiczne, logiczne i jest niesamowicie ciekawa. Obecnie gra jest dostępna w dwóch wersjach dydaktycznych dla szkół.

W Learnetic SA wierzymy, że każdy uczy się inaczej. Dzięki takiemu podejściu stworzyliśmy rozwiązania, które od 2010 roku znalazły uznanie w ponad 30 krajach świata na 4 kontynentach

Nasze pomysły i technologie są obecne m.in. w Hiszpanii, Francji, Skandynawii, Słowacji, Turcji, Nigerii, Chinach, Filipinach i Indonezji, jesteśmy również największym polskim eksporterem do… Samoa. W każdym z tych krajów pokazujemy, czym jest prawdziwa interaktywność, uświadamiamy uczniów, nauczycieli i wydawców, że płaskie multibooki, nijak mają się do prawdziwego e-podręcznika.

Światowe trendy wykazały, że dostęp do rozrywki, szybkość oraz łatwość jej dystrybucji jest uzależniona od cyfryzacji. Tak samo jest w edukacji. Dlatego podstawę naszej działalności stanowią narzędzia umożliwiające tworzenie cyfrowych treści interaktywnych, które kierujemy do nauczycieli i wydawców. Wierzymy w wygodne i intuicyjne oprogramowanie, którego możliwości zwiększają się wraz z zaawansowaniem użytkownika. 

Nasza wizja zakłada, że wiedza edukacyjna powinna być dostępna w jednym miejscu, na bezpłatnej platformie edukacyjnej, która umożliwia błyskawiczne korzystanie z materiałów zarówno przez uczniów, jak i przez nauczycieli. 

SmartBee Club to firma zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą zestawów eksperymentów naukowych dla dzieci oraz pomocy edukacyjnych, dla placówek oświaty zarówno z sektora publicznego, jak i prywatnego. Produkty SmartBee Club oswajają dzieci z dziedzinami STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), a także ułatwiają zrozumienie pojęć i zjawisk omawianych na lekcjach chemii, fizyki, biologii czy informatyki. Firma przygotowała zestawy przeznaczone dla dzieci, także ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym, jak i młodzieży, w formie pojedynczych eksperymentów, jak również dla wieloosobowych grup.    Wierzymy że dzieci to Mali Odkrywcy już od swoich pierwszych chwil, uwielbiają odkrywać otaczający świat poprzez działanie - a ich rodzice to najlepsi przewodnicy, którzy chcą budować więź poprzez wspólne spędzanie czasu. Zestawy SmartBee to nie tylko mądra zabawa, nauka w iście wybuchowym stylu, ale też przygoda z nowymi technologiami i czas wartościowy spędzony bez telewizora!  Eksperymenty opracowane zostały przez naukowców związanych z Polską Akademią Nauk! Zestawy rekomendowane przez instytucje takie jak: Mensa Polska, Instytut Fizyki Molekularnej PAN, Komitet Ochrony Praw Dziecka i Uniwersytet Dzieci. Zestawy SmartBee Club wzbogacone są o karty do rozszerzonej rzeczywistości (AR)! Dzieci będą mogły zaobserwować m.in. jak wygląda płatek śniegu w trójwymiarowym powiększeniu, zobaczą przekrój oka czy wulkanu! Nauka pokazana w tak oryginalny i ciekawy sposób na pewno ucieszy Twoje dziecko i sprawi, że będzie chciało samodzielnie odkrywać nowe zjawiska! Bezpieczny produkt, spełniający wymogi polskiego i unijnego ustawodawcy.  Wyprodukowano w Polsce!

MERIDIAN to wydawnictwo kartograficzno-edukacyjne obecne na rynku od 1994 roku oraz uznana marka pomocy dydaktycznych o najwyższej jakości.

W ofercie znajdują się pomoce szkolne i naukowe do następujących przedmiotów: historia, geografia, biologia, chemia, matematyka, nauczanie początkowe, WOS, fizyka, informatyka, kartografia, język polski, angielski, hiszpański, niemiecki i rosyjski. Uzupełnieniem do ściennych map i plansz są mapy konturowe, matryce do ćwiczeń oraz materiały metodyczne.

Naszym najnowszym produktem jest Platforma Multimedialna Online MERIDIAN Prime. To wszechstronne narzędzie dla szkół i uczniów pełne jest multimedialnych, interaktywnych map, plansz, ćwiczeń, zdjęć, filmów, wykresów, danych i bibliografii. Elastyczne zarówno dla nauczania jak i uczenia się.

Nadal wydajemy multimedialne atlasy ćwiczeniowe do historii oraz multimedialne atlasy do geografii na płytach DVD lub pendrive.

Unikalną cechą zarówno platformy MERIDIAN Prime, jak i atlasów mutlimedialnych jest możliwość edycji map - komponowania własnych ćwiczeń oraz zadań.

Oferujemy nauczycielom nowoczesne pomoce naukowe, które umożliwią urozmaicenie prowadzonych przez nich zajęć czy też skrócą czas przygotowania do lekcji.

Firma Epson jest globalnym liderem w dziedzinie technologii, która łączy ludzi, rzeczy i informacje. Tworzone przez nią produkty są wydajne, kompaktowe i precyzyjne. W szerokiej ofercie firmy Epson znajdują się zarówno drukarki i urządzenia wielofunkcyjne atramentowe, jak i projektory 3LCD, inteligentne okulary, systemy czujników i roboty przemysłowe. Celem firmy jest wspieranie innowacyjności i wykraczanie poza oczekiwania klienta związane z drukiem, komunikacją wizualną, urządzeniami przenośnymi i robotyką.Grupa Epson, na czele której stoi japońska firma Seiko Epson Corporation, zatrudnia blisko 72 000 pracowników w 88 spółkach na całym świecie. Jesteśmy niezwykle dumni z naszego wkładu w rozwój społeczności, w których funkcjonujemy oraz ciągłych starań o minimalizację wpływu na środowisko.

Nowa Era to największe w Polsce wydawnictwo edukacyjne z kompleksową i nowoczesną ofertą obejmującą wszystkie etapy edukacyjne oraz wszystkie przedmioty, w tym także języki obce oraz największy w Polsce wybór kartografii szkolnej. Ofertę uzupełniają nowoczesne rozwiązania informatyczne  i oprogramowanie wspomagające zarządzanie oświatą (firma VULCAN). Nowa Era to również wydawca najstarszego w Europie czasopisma literackiego dla najmłodszych „Świerszczyk” oraz dwujęzycznego magazynu edukacyjnego dla dzieci i młodzieży „National Geographic Odkrywca”.

Są liderem nie tylko w skali swojej działalności, ale przede wszystkim w obszarze najwyższej jakości rozwiązań edukacyjnych. Publikacje wydawnictwa można znaleźć niemal w każdym szkolnym tornistrze. Towarzyszą one uczniom od początku ich przygody z książką aż do najważniejszego egzaminu – matury.

Radosław Budnicki

 

Autor podcastu „Lepiej Teraz”. Prowadzi także podcasty „Po ludzku o pieniądzach” oraz „51 -szy Stan”. W swoich podcastach dzieli się ideą racjonalnego i niezależnego myślenia. Pomagam wyjść ze schematów, propagując stoicyzm, minimalizm i kreatywne podejście do życia                i biznesu z każdego miejsca na Ziemi. Można go znaleźć na iTunes, Spreaker, Spotify i innych aplikacjach do podcastów.

Autor KURSU „NIEZNISZCZALNI”, w którym pokazuje jak być odpornym mentalnie. Stworzył też „KURS ZAWODOWY PODCASTER” dla osób marzących o zarabianiu na swojej pasji, z każdego miejsca na Ziemi. Na co dzień praktykuje filozofię stoicką, która przeprowadziła go przez wiele trudnych chwil w życiu.

Ewa Ziejewska, Katarzyna Polak, Justyna Bober, Edyta Ejsmont

Krzysztof Falkowski

Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach, nauczyciel przedsiębiorczości, innowator i społecznik. Absolwent wydziału zarządzania ze specjalnością zarządzanie przedsiębiorstwem. Ukończył Master of Business Administration oraz Akademia 3D – projektowanie i druk 3D. Współtwórca podcastu 51-szy Stan. Współorganizator wielu wydarzeń kulturalnych, m.in. festiwalu Rock na Bagnie. Promotor walorów Podlasia. Prywatnie grywa w zespole rockowym. 

Krzysztof Kaszuba

Businees Development Director w Centrum Edukacji STEAM KidsTech, nauczyciel, trener szkoleniowiec, pasjonat wykorzystania nowych technologii w uczeniu się i nauczaniu. Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego i Politechniki Szczecińskiej. Ukończył studia podyplomowe w zakresie: Inżynierii oprogramowania i tworzenia systemów informatycznych, Organizacji i Zarządzania w Oświacie oraz Projektowania i druku 3D.
Swoje doświadczenie zdobyte w placówkach i firmach edukacyjnych wykorzystuje m.in. w
zarządzaniu projektami wprowadzającymi do szkół i przedszkoli nowe rozwiązania branży
EdTech. Na co dzień współpracuje z pokoleniem „Z” i pokoleniem „Alfa”, prowadzi zajęcia
wykorzystując rozwiązania wspierające edukację STEAM.

prof. Maciej Dębski

 

Założyciel i prezes Fundacji DBAM O MÓJ Z@SIĘG. Socjolog problemów społecznych, wykładowca akademicki, edukator społeczny, ekspert w realizacji badań naukowych, ekspert Najwyższej Izby Kontroli, Rzecznika Praw Obywatelskich, autor/współautor publikacji  naukowych z zakresu problemów społecznych (bezdomność, przemoc w rodzinie, uzależnienia od substancji psychoaktywnych, uzależnienia behawioralne), autor/współautor dokumentów strategicznych, programów lokalnych, pomysłodawca ogólnopolskich badań z zakresu fonoholizmu i problemu cyberprzemocy zrealizowanych wśród 22.000 uczniów oraz 4.000 nauczycieli.

W roku 2016 wdrożył pierwszy w Europie eksperyment społeczny odcięcia 100 osób na 72 godziny od wszelkich urządzeń elektronicznych (telefonów komórkowych, tabletów, internetu, gier on-line playstation, telewizji), który zakończył się sukcesem badawczym. Wykładowca w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Gdańskiego.

Łukasz Gierek

 

Łukasz GierekNauczyciel przedmiotów zawodowych informatycznych w Zespole SzkółTechnicznych w Radomiu.Wykładowca akademicki na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach -informatyka śledczaWykładowca akademicki na Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym wRadomiu - media cyfroweMIEExpert MIEFEllow, Wacom ExpertWyróżniony i zaliczony do grona 100 osób, które w wybitny sposóbprzyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce w 2019 oraz2021 r. przez kapitułę ekspertów oraz praktyków skupionych wokółSzerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych w PolsceUczestnik, trener i prelegent na międzynarodowych konferencjach dlanauczycieli (m.in. Toronto, Singapur, Ateny, Helsinki, Wiedeń,Sarajewo).Z zakresu szeroko pojętej edukacji w przestrzeni cyfrowej współpracowałi pracował dla: Acer Polska, Dell Polska, Microsoft Polska, MicrosoftWorldwide, Wacom Polska, Ambasada USA w Polsce.Pasjonat nowoczesnych technologii z zakresu wykorzystania druku 3D,rzeczywistości rozszerzonej AR, rzeczywistości wirtualnej VR w edukacji,prowadzi technologicznego bloga #drARmrVR na portalu Facebook.

prof. Jacek Pyżalski

 

Profesor na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pomysłodawca, kierownik i wykonawca ponad sześćdziesięciu międzynarodowych i krajowych projektów badawczych, w tym prestiżowych projektów międzynarodowych tj. ECIP, EU Kids Online, ySkills (Horyzont 2020), Lights4Violence (Horyzont 2020), zdalnenauczanie.org. Reprezentant Polski w czterech akcjach COST Europejskiej Fundacji Nauki związanych z funkcjonowaniem online młodych ludzi (w tym dwóch dotyczących przemocy rówieśniczej. Autor licznych publikacji, w tym pierwszej na polskim rynku monografii naukowej dotyczącej cyberprzemocy. Autor licznych programów edukacji nauczycieli i uczniów. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej. Członek Rady Centrum Edukacji Obywatelskiej. Specjalista Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk. Wielokrotnie nagradzany za działalność naukową, m. in. nagrodą im. prof. Tomasza Hofmokla w kategorii „Społeczeństwo Informacyjne” (NASK), nagrodą na Nagroda na stulecie UAM Doskonałość w nauce -użyteczność w praktyce). Czterokrotnie na liście 100 osób, które przyczyniły się do rozwoju kompetencji cyfrowej w Polsce decyzją  Kapituły Polskiego Szerokiego Porozumienia na Rzecz Rozpowszechnienia Umiejętności Cyfrowych. Pomysłodawca i redaktor pierwszego w Polsce podręcznika do kryzysowej edukacji zdalnej, pt. Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19. Z dystansem o tym, co robimy obecnie jako nauczyciele (zdalnie.edu-akcja.pl)

Zyta Czechowska

 

Nauczyciel Roku 2019, dyrektorka NODN, Pedagog specjalny, Trener TIK, Ambasadorka W.KruK, Ambasador Programu eTwinning, MIEE Expert w Microsoft.Ambasadorka Dell Technologies, członkini Rady Programowej Fundacji Orange.  Współautorka projektu sieci współpracy nauczycieli „ Czas TIKa”,  trenerka programu "Mistrzowie Kodowania" w zakresie programowania. Należy do społeczności Superbelfrzy RP.

W 2017 r. otrzymała Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej za szczególne osiągnięcia edukacyjne i wychowawcze. Wykłada na studiach podyplomowych dla nauczycieli z zakresu oligofrenopedagogiki oraz autyzmu w Wyższej Szkole Komunikowania, Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie, Instytucie Studiów Podyplomowych w Warszawie oraz wydziałach zamiejscowych Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Łodzi.

Jest współautorką (wraz z Jolantą Majkowską) bloga specjalni.pl.

Agnieszka Spigarska-Linde

 

Nauczyciel dyplomowany z 20-letnim stażem. Uczy historii w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 5 w Gdańsku. Prowadzi też zajęcia rozwijające kreatywność, na których zaraża uczniów pasją do nowoczesnych technologii oraz motywuje do spędzania czasu poza nimi – w szkolnej warsztatowni. Jest opiekunem Samorządu Uczniowskiego – inicjuje wraz z uczniami ciekawe eventy oraz akcje charytatywne. W szkole pełni też funkcję administratora dziennika elektronicznego (Vulcan), koordynuje projekt Szkoły Odpowiedzialnej Cyfrowo oraz Laboratoriów Przyszłości. Założyła i prowadzi profil szkoły na Facebooku.
Jest trenerem w Centrum Edukacji i Rozwoju Progresownia oraz wykładowcą w Szkole Wyższej Ateneum w Gdańsku (wykłada „Grafikę komputerową dla nauczycieli”). Od wielu lat współpracuje w zakresie miesięcznych i półrocznych praktyk studenckich z Wydziałem Historii UG, będąc również w krótkim okresie opiekunem grup. Pisze cykliczne artykuły do lokalnej prasy, dotyczące działań podejmowanych przez jej szkołę. Przez kilka lat współpracowała z Fundacją Gdańską przy organizacji i przeprowadzaniu Olimpiady wiedzy o Gdańsku, zasiadając w Komitecie Organizacyjnym konkursu.

Michalina Ignaciuk

 

pedagog, terapeuta pedagogiczny i diagnosta w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Gdańsku. Pracuje z uczniami ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, w tym z dysleksją. Wykorzystuje nowoczesne technologie w pracy terapeutycznej, w tym rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla rodziców oraz nauczycieli. Autorka kanału edukacyjnego na YouTube „Pedagog Michalina”, w tematyce dysleksji oraz nowoczesnych technologii w terapii i edukacji. Finalistka I edycji ogólnopolskiego konkursu "Nauczyciel Jutr@ 2021".

Nasza firma powstała 10.08.2004 roku. Jesteśmy na rynku 15 lat. Oferujemy Naszym klientom rozwiązania w technice biurowej oparte o produkty znanych marek takich jak Konica Minolta, Canon, Riso, Olivetti. Jesteśmy rzetelną i profesjonalną firmą stale poszerzającą swoją wiedzę i możliwości, aby móc sprostać potrzebom naszych Partnerów handlowych.
 
W swojej działalności oferujemy kompleksową usługę serwisową. Oferta Nasza obejmuje serwis gwarancyjny jak i po gwarancyjny. Po przez Nasze długoletnie doświadczenie oraz szkolenia naszego zespołu zapewniamy Państwu profesjonalną obsługę, oraz szkolenia w zakresie używania urządzeń biurowych.

UNIKREATOR Sp. z o. o. to firma zajmująca się szkoleniami w różnym zakresie. Naszą misją jest dostarczanie wysokiej jakości szkoleń, które będą dostępne dla jak najszerszej grupy odbiorców.
Posiadamy oddziały w Białymstoku, gdzie mieści się główna siedziba firmy, w Ełku oraz Olsztynie. Proponujemy szeroką gamę szkoleń dostępnych w naszej stałej ofercie jak również rozwiązania szyte na miarę, dopasowane do potrzeb naszych partnerów. Uczestnicy naszych szkoleń to przede wszystkim pracownicy naszych Klientów, To właśnie Państwo są dla nas najważniejsi. Dbamy zarówno o wysoki poziom metryczny szkoleń, jak i o to, by odbywały się one w komfortowych miejscach. Nasi wykładowcy są praktykami w swoich dziedzinach systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje.
“Klucz do sukcesu”
Co zapewnia swoim klientom firma UNIKREATOR Sp z.o.o.? 
UNIKREATOR Sp. z o.o. jest miejscem, w którym pomagamy w zdobyciu odpowiedniej wiedzy i umiejętności potrzebnych współczesnym specjalistom, urzędnikom,  biznesmenom i pracownikom działu edukacji. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu i nowatorskim metodom coachingu zapewniamy naszym Klientom profesjonalne i wartościowe szkolenia.

„TIK w Edukacji” to magazyn o wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkole. Jest cennym źródłem inspiracji dla zaangażowanych nauczycieli i dyrektorów szkół. Na jego stronach w przystępny i praktyczny sposób prezentowane są rozwiązania, które zwiększają atrakcyjność zajęć z uczniami, podpowiedzi, jak w trakcie lekcji wykorzystać aplikacje edukacyjne, urządzenia mobilne, zasoby internetowe czy sieci społecznościowe oraz rady, jak wybrać i skonfigurować sprzęt IT do szkoły. Dodatkowo w czasopiśmie znajdują się wskazówki dotyczące zarządzania siecią szkolną i bezpieczeństwem danych oraz opisy wartych naśladowania wdrożeń IT w edukacji.

Wydawnictwo WiR – od 1997 roku nieprzerwanie tworzymy publikacje dla logopedów, terapeutów, nauczycieli i rodziców pracujących z dziećmi w gabinecie, szkole czy w domu. Nowoczesne podejście do edukacji i terapii pozawala nam tworzyć publikacje zmyślą o indywidualnych potrzebach dziecka. Wychodzimy poza schematy, by tworzyć kreatywne i praktyczne materiały dla dzieci. Współpracujemy ze specjalistami – doświadczonymi pedagogami, którzy zapewniają wysoki poziom merytoryczny publikacji. Proponowane przez nas serie wydawnicze powstają z myślą o dzieciach, zarówno tych rozwijających się prawidłowo, jak i tych borykających się z zaburzeniami rozwojowymi. W naszej ofercie znajdziecie Państwo: pomoce edukacyjne do nauki przedmiotów szkolnych (w tym nowatorskie graficzne karty pracy), pomoce do terapii logopedycznej dzieci (w tym innowacyjny multimedialny program terapeutyczny do nauki mowy „mów mi”), pomoce do terapii umysłowej osób dorosłych, a także liczne szkolenia i warsztaty.

Więcej informacji uzyskają Państwo obserwując nas w serwisach: facebook.com/wydawnictwowirinstagram.com/wydawnictwowir

lub na stronie wir-sklep.pl

Centrum Informatyki "ZETO" S.A. z siedzibą w Białymstoku jest jedną z największych firm informatycznych w województwie podlaskim, która realizuje projekty na terenie całego kraju w kluczowych sektorach gospodarki. Zajmujemy się tworzeniem oprogramowania, wdrożeniami systemów informatycznych, projektowaniem i wykonaniem systemów budynkowych, outsourcingiem rozwiązań IT, a także dostawami oraz serwisem sprzętu komputerowego i fiskalnego. Podstawową ofertą jaką kierujemy do oświaty jest elektroniczna platforma do prowadzenia dokumentacji lekcji - Dziennik Elektroniczny Prymus oraz Prymus Przedszkole. Rozwiązania opierają się o szereg modułów, które mają na celu usprawnienie pracy szkół i przedszkoli. Zależnie od zapotrzebowania, oczekiwań i możliwości finansowych placówki proponujemy trzy warianty Dziennika Elektronicznego Prymus: Basic, Standard i Premium.

´´Dzięki komputerom zwirtualizowanym Nexineo nie będziesz już potrzebować klas pełnych komputerów lub laptopów. Każdy uczeń potrzebuje jedynie monitora z małą jednostką wyświetlającą NEO, która we wszystkim w pełni zastępuje komputer. Korzyści płynące z technologii NEXINEO zostały już odkryte w blisko 500 szkołach w krajach V4”.

 

prezentacja produktu >>>

Skontaktuj się z nami

mail: kontakt@kontakt.pl

tel. 601 234 567 

Ul. Uliczna 25

Warszawa 02-200

Lorem ipsum dolor

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In facilisis lorem commodo, tincidunt tortor luctus, porttitor neque. Fusce nisl massa, lobortis at diam vel

Podlaskie EDUinnowacje 2022 honorowym patronatem objęły:

Bartosz Chyś

 

Nauczyciel informatyki, oligofrenopedagog, terapeuta w szkole podstawowej oraz ponadpodstawowej. Twórca bloga edukacyjnego Digitalni i kreatywni oraz grupy facebookowej Digitalni i kreatywni-TIK-owi nauczyciele. Pomysłodawca Hackatonów online, aktywny eTwinner. Członek grupy Superbelfrzy RP, trener ORKE. Pasjonat wykorzystania technik pamięciowych, grywalizacji, gamifikacji oraz nowych technologii na lekcjach.

Marcin Pogorzelski

 

Learning & Development Manager, Photon Education
Absolwent Uniwersytetu w Białymstoku na wydziale Ekonomii oraz na wydziale Pedagogiki i Psychologii. Ukończył studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej na wydziale Public Relations. W swojej pracy stara się łączyć doświadczenie zdobyte w pracy w biznesie z potrzebami obszaru edukacji dzieci i młodzieży. Blisko związany ze środowiskiem nauczycielskim w zakresie edukacji z obszaru przedsiębiorczości. Inicjator szeregu akcji i projektów skierowanych do dzieci i młodzieży, mających na celu krzewienie wiedzy z dziedziny ekonomii, jak i wzmacniania postaw pro- przedsiębiorczych. Od 15 lat certyfikowany trener rozwoju umiejętności miękkich. Szkoli zarówno dorosłych, jak i młodzież w zakresie szeroko rozumianych kompetencji społecznych, jak i biznesu. Współorganizator wielu konferencji edukacyjnych w tym „Fiński model edukacji. Budowanie sieci współpracy”. (Białystok, 2017)