Podlaskie EDUinnowacje 2024 honorowym patronatem objęły:

Program Podlaskich EDUinnowacji 2017 (II edycja) :

 

 

Dzień 1 (sobota, 7 października 2017)

 

07.45 - 9.00 Rejestracja uczestników EDUinnowacji (wymagany dokument potwierdzający tożsamość)

                    Rejestracja uczestników będzie otwarta tylko pierwszego dnia.

 

Część I, Konferencje:

08.30 - 8.45 Oficjalne rozpoczęcie konferencji [15 min.]

08.45 - 9.00  Druk 3 D w edukacji [15 min.] (Jacek Kawałek, Agnieszka Zdziarska)

09.00 - 9.15  Nauka programowania to nie czarna magia. Jak robot Photon

                   pomaga przełamywać bariery w nauce? [15 min.] (Z. Olechno)

09.15 - 9.45  Drukuj świadomie i oszczędnie z Epsonem [30 min.] (A. Wnuczak)

09.45 - 10.00 Rozwiązania LEGO® Education w nauczaniu [15 min.] (K. Nogalska i M. Śliwiński)

10.00 - 10.20 Przerwa kawowa [20 min.]

10.20 - 11.20  Media społecznościowe w edukacji - czyli dlaczego nowe

                    narzędzia pozwalają na realizację uniwersalnych celów? [60 min.] (P. Staroń - gość specjalny)

11.20 - 11.50  Programować każdy może! Lekcje robotyki w szkołach! [30 min.] (J. Kałasz)

11.50 - 12.20  Mentor dla Edukacji [30 min.] (A. Jesiołkiewicz)

12.20 - 13.20 Przerwa obiadowa [60 min.]

 

Część II, Warsztaty:

 Warsztaty będą odbywały się w małych grupach do 20 osób. Czas każdego warsztatu to 45 minut.

Każda grupa uczestniczy we wszystkich warsztatach danego dnia według harmonogramu, który uczestnik otrzyma pierwszego dnia, podczas rejestracji, przed konferencją.

 

Pierwszego dnia zaplanowaliśmy 5 warsztatów:

  1. Zaprogramuj się na innowacje - Lekcja programowania robotów z wykorzystaniem LEGO [45 min.] (J. Kałasz)

  2. Jak wykorzystać robota Photon na zajęciach szkolnych? [45 min.] (Z. Olechno)

  3. LEGO® MoreToMath – Matematyka to nie tylko cyferki [45 min.] (K. Nogalska)

  4. “Wyjdź poza schemat”- warsztaty pracy twórczej dla nauczycieli i wychowawców [45 min.] ( K. Mońko, E. Dembowska)

  5. Druk 3D - zajęcia praktyczne [45 min.] (Jacek Kawałek, Agnieszka Zdziarska)

 

Przewidywany koniec wszystkich warsztatów około godziny 18.00.

 

Dzień 2 (niedziela, 8 października 2017)

 

Część I, Konferencje:

08.30 - 9.00 EduDziennik - nowoczesny dziennik elektroniczny Wyd. Helion.

                   Programowanie i inne zmiany w edukacji informatycznej. Jak je wdrożyć efektywnie i przyjemnie z                            pomocą Bibliopoint.pl  [30 min.] (G. Jankowski, F. Gałuszka)

09.00 - 9.15   Google Classroom – innowacyjne podejście

                   do nauczania, czyli jak usprawnić warsztat nauczyciela XXI wieku. [15 min.] (P. Zasłona)

09.15 - 9.45  Balon Blum – nowa edukacyjna przygoda. E-rozwiązania – cyfrowe, multimedialne rozwiązania dla                             uczniów i nauczycieli, na przykładzie portali: docwiczenia.pl i terazmatura.pl [30 min.] (Adrian                                   Romaniuk)

09.45 - 10.15  Rola eksperymentu i demonstracji podczas nauczania przyrody i fizyki [30 min.] (J. Bruździński)

10.15 - 10.35 Przerwa kawowa [20 min.]

10.35 - 11.35  Ja i Ty, czyli dlaczego w nauce chodzi głównie o relacje? [60 min.] (P. Staroń - gość specjalny)

11.35 - 11.50   Lokalne usługi chmurowe w praktyce szkolnej [15 min.]  (J. Dojnikowski)

11.50 - 12.05  Programowanie na st@rt!  Kurs programowania z grą Scottie Go!

12.05 - 13.05 Przerwa obiadowa [60  min.]  (rozdanie uczestnikom EDUinnowacji rozlosowanych nagród)

 

Część II, Warsztaty:

Warsztaty będą odbywały się w małych grupach do 20 osób. Czas każdego warsztatu to 45 minut.

Każda grupa uczestniczy we wszystkich warsztatach danego dnia według harmonogramu, który uczestnik otrzyma pierwszego dnia, podczas rejestracji, przed konferencją.

 

 Drugiego dnia zaplanowaliśmy 5 warsztatów:

  1. Google classroom w pigułce, czyli krótki przewodnik po praktycznym novum edukacyjnym nauczyciela XXI wieku [45 min.] (P. Zasłona)

  2. Matematyka bez reszty interaktywnie. Nowa jakość nauczania - programy multimedialne na monitorach dotykowych [45 min.] (E. Witkowska, A. Jesiołkiewicz)

  3. Jak skutecznie wykorzystać ozobota w edukacji? [45 min.] (K.Olechno, M.Pisanko)

  4. BeCreo - sposób na Internet Rzeczy w edukacji - skonstruuj swoje własne laboratorium pomiarowe lub inteligenty dom.

    Scottie GO! - nowe podejście do nauki programowania. - gra z interaktywnym kursem programowania.[45 min.] (M. Paks)

  5. Demonstracje zjawisk akustycznych - warsztaty [45 min.] (J. Bruździński)

 

Przewidywany koniec wszystkich warsztatów około godziny 18.00.

 

Od godziny 15.00 do 18.00 w miejscu, gdzie pierwszego dnia odbywała się rejestracja uczestników, będą wydawane certyfikaty uczestnictwa w Podlaskich EDUinnowacjach 2017.

Paweł Czerwony

 

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Holmes Institute w Sydney. Od 2004 roku pracuje w branży nowych technologii dla edukacji (m.in. Vulcan, WSiP, Verx, Multiedukacja.pl, Funmedia). Obecnie pełni czasowo funkcję głównego menedżera w firmie Funmedia. Jest właścicielem firmy Czerwony Business & Education. Ma doświadczenie w działalności na rynkach zagranicznych (Australia i Rosja).

Netictech S.A. jest producentem innowacyjnych narzędzi do nauki programowania, które są zgodne zarówno z aktualnym światowym stanem badań nad metodami nauczania z wykorzystaniem nowoczesnych technologii jak i warunkami realizacji podstaw programowych. Nasze rozwiązania są poparte m.in. badaniami i testami w Laboratorium Szkoły Przyszłości - Poznańskiego Centrum Superkomputerowo-Sieciowego oraz wdrożeniami w szkołach w Polsce i zagranicą. Produkty edukacyjne Netictech wprowadzają zupełnie nową jakość nauczania poprzez łączenie rzeczywistości rozszerzonej i fizycznych obiektów w celu lepszego stymulowania procesów poznawczych.

Adrian Romaniuk

 

w Wydawnictwie Nowa Era od 2002 roku, od 2005 pełni funkcję Kierownika Regionalnego Grupy Nowa Era - w skład której wchodzą obecnie Nowa Era, Vulcan, Young Digital Planet uczestniczy w promocji i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań multimedialnych dla szkół i przedszkoli:
- multibooki, ebooki, portale internetowe dla uczniów, rodziców i nauczycieli (eduQrsor, Teraz Matura, Balon Blum, docwiczenia.pl, dlanauczyciela.pl)
- dzienniki elektroniczne i oprogramowanie dla placówek oświatowych takie jak (UONET, Blum System)
- nauczanie hybrydowe (English Play Box, National Geographic Odkrywca)
- aplikacje mobilne (rebel.to, Ebooki Nowej Ery)
przeprowadza prezentacje i szkolenia dla klientów i użytkowników 
koordynuje działania grupy Specjalistów i Doradców Edukacyjnych Nowej Ery na terenie województwa podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego

Fundacja ALE Nauczanie - Podstawą wszelkich naszych działań jest próba uczynienia edukacji bardziej przyjazną. Od 2011 roku aktywnie wspieramy nauczycieli w procesie skutecznego kształcenia kreatywnych i samodzielnie myślących uczniów. Jesteśmy oficjalnym partnerem polskiego dystrybutora LEGO® Education w Polsce - firmy AKCES Edukacja.

 

 

Firma, którą cechują mądre i nietuzinkowe rozwiązania edukacyjne, które ukazują uczniom świat w prawdziwy, a jednocześnie przyjazny sposób. Odpowiedzialna edukacja to wielkie wyzwanie, dlatego skupiają wszystkie wysiłki, by oferowane przez nich produkty były pomocne w tym trudnym zadaniu. Od 2011 roku oficjalny dystrybutor rozwiązań LEGO® Education w Polsce. 

 

 

Michał Śliwiński

 

PR&Marketing Manager w firmie AKCES Edukacja.
Z pochodzenia Wielkopolanin, któremu bliskie są wartości pracy organicznej. Wierzy, że chcąc zmieniać świat, najlepiej zacząć od siebie i swojego najbliższego otoczenia. Na co dzień jednak ma poczucie, że świat sam zmienia się wystarczająco szybko, a swoją pracę u oficjalnego dystrybutora LEGO® Education traktuje jako okazję do czerpania z tych zmian jak najwięcej korzyści dla polskiej edukacji.

Katarzyna Nogalska

 

Trener Akademii LEGO® Education, absolwentka Politechniki
Warszawskiej. Już na studiach odkryła, że zestawy LEGO® Mindstorms będące na wyposażeniu laboratoriów pozwalają studentom błyskawicznie przyswajać skomplikowane struktury programistyczne. Właśnie to było inspiracją, aby stworzyć zajęcia również dla młodszych dzieci.

Zajmuje się organizacją i prowadzeniem zajęć z robotyki i programowania dla dzieci, organizacją międzynarodowego konkursu robotycznego First® LEGO® League oraz tworzeniem materiałów do prowadzenia lekcji z wykorzystaniem zestawów LEGO® Education. Jako wolontariusz prowadzi zajęcia dla dzieci z uboższych rodzin i z domów dziecka.

Jacek Kawałek

 

Nauczyciel informatyki  w Zespole Szkół Nr 1 im H. Sienkiewicza w Kołobrzegu. Ukończył WSInż w Koszalinie na kierunku Technika i Informatyka oraz Grafikę Komputerową na Politechnice Warszawskiej. Jest twórcą projektu KOŁOBRZEG 3D mającego na celu zainteresowanie uczniów i mieszkańców Kołobrzegu historią  miasta, praktycznie całkowicie zniszczonego przez wojny. W projekcie wykorzystywana jest technologia 3D zarówno do druku jak i do animacji. W pracy z uczniami używany jest zaawansowany program - BLENDER. Realizacja takiego projektu daje możliwość poznana historii miasta, nauki nowoczesnych technologii, rozwijania zdolności plastycznych, zdobycia wiedzy elektronicznej oraz, co w dzisiejszych czasach jest dość istotne, zdobywanie dodatkowych funduszy choćby na dodatkowe zajęcia z uczniami. Jest też organizatorem Kołobrzeskiej Konferencji dla Nauczycieli OD BECIKA KAŻDY KLIKA. 

3D PHOENIX stanowi czołówkę sprzedawców drukarek oraz usług w technologii 3D na rynku środkowoeuropejskim. Firma od ponad dwóch lat utrzymuje ugruntowaną pozycję w dynamicznie rozwijającej się branży, stale poszerzając ofertę o nowe urządzenia i rozwiązania. Wyróżnia ją bogate portfolio, usługi druku 3D w technologiach: FDM, Polyjet oraz SLS a także kompleksowość prowadzonych działań od projektowania 3D przez specjalistyczne szkolenia po serwis i konsultacje technologiczne.

 

 

Agnieszka Zdziarska

 

Zaczynając pracę w firmie Prodesktop 3D, nie sądziła, że odkryje swoją nową
pasję, jaką stał się druk 3D.

Prężnie wdraża drukarki 3D do szkół, prowadzi szkolenia oraz warsztaty.
Każdego potrafi porwać w fascynujący świat druku 3D.

Marta Pisanko

 

Z wykształcenia absolwentka filologii angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Nauczyciel języka angielskiego i zajęć technicznych z 17- letnim stażem. Pasjonatka nowych technologii i ich kreatywnego wykorzystywania w edukacji. Przekonana jest, że ich odpowiednie użycie może przynieść wiele pozytywnych korzyści i frajdy uczniom oraz nauczycielom. Od wielu lat stosuje na swoich lekcjach TIK, przez cały ten czas testując nowe narzędzia i aplikacje.

Karolina Olechno

 

Nauczyciel języka angielskiego, absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie w Białymstoku, obecnie pracująca w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi własną szkołę językową. Tworzy nowatorskie programy nauczania, które angażując różne zmysły uczniów, dostarczają im bodźców akustycznych, ruchowych i wizualnych - zapewniających dzieciom naukę języka w atmosferze zaciekawienia połączonego z rozbawieniem. Nauczyciel z pasją, którego wyróżnia pomysłowość nakierowana na rozwój kreatywności i indywidualne zdolności każdego ucznia. Uwielbia podróże, w szczególności te po Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej, a zdobytą wiedzę wykorzystuje w codziennej pracy zawodowej.

Zuzanna Olechno

 

 Absolwentka Uniwersytetu Pedagogiki i Psychologii w Białymstoku, pasjonatka nowych technologii, autorka scenariuszy wykorzystujących roboty w edukacji. Na co dzień manager działu kreatywnego w startupie Photon.   

Marcin Paks

 

Nauczyciel historii w ZSO nr 5 w Sosnowcu , entuzjasta ICT, trener. Zaangażowany w liczne projekty edukacyjne, twórca autorskich metod aktywnych. W ramach Systemu doskonalenia nauczycieli opartym na kompleksowym wspomaganiu szkół, jako SORE profilował doskonalenie zawodowe kilkuset nauczycieli w Katowicach. Twórca autorskich scenariuszy wprowadzających programowanie w nauczaniu przedmiotowym i metody symulacji historycznej w sieci - Drama OnLine . Felietonista, konsultant ośrodków doskonalenia, ekspert edukacyjny, twórca Szkolnych Klubów ScottieGo! Członek grupy Superbelfrzy RP.

   

Jacek Dojnikowski

 

Od 23 lat jest nauczycielem w Zespole Szkół w Jaświłach. Przedmioty, których naucza to informatyka, fizyka i zajęcia techniczne. Od wielu lat propaguje stosowanie w edukacji narzędzi typu Open Source. Robi to nie tylko na gruncie szkoły ale także województwa i kraju. Był między innymi trenerem i kierownikiem kursów w ramach ogólnopolskiego programu Cyfrowa Szkoła, jest Latarnikiem Cyfrowym,

instruktorem CISCO Networking Academy. Ma bardzo szerokie zainteresowania, np. systemy IoT, inteligentne domy, fotografia, wędkarstwo.

   

Paweł Zasłona

 

Nauczyciel języka angielskiego z piętnastoletnim stażem. W swojej pracy nieustanie szuka nowych rozwiązań, aby nauczanie przyniosło jak najlepsze wyniki. Jest zwolennikiem idei, że talent to tylko 5%, natomiast reszta to ciężka praca. Dzięki temu każdy ma szansę odnieść sukces jeżeli mocno tego pragnie. Łącząc swoje pasje muzyczne i przyrodnicze z przekazywaniem wiedzy młodemu pokoleniu, próbuje zainteresować młodych ludzi otaczających ich światem. Ostatnio obszarem jego zainteresowania są narzędzia internetowe takie jak m.in. Google Drive czy Google Classroom, pozwalające wykorzystać nieobce młodzieży nowoczesne technologie, aby praca na lekcjach była ciekawa i efektywna. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu młodzież chętnie włącza się do zajęć a nauczyciel ma do dyspozycji narzędzia XXI w.    

Florian Gałuszka

 

Starszy Przedstawiciel Edukacyjny 

Pracuje w dziale Helion Edukacja od 2007 roku. Zajmuje się promocją oferty edukacyjnej oraz logistyką związaną z podręcznikami.

Studia na Wydziale Nauk o Ziemi Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Zainteresowania to obszar technologii mobilnej a w ramach odpoczynku - rolki.
 

Grzegorz Jankowski


Kierownik Projektu Helion Edukacja. Studiował na Politechnice Poznańskiej Ochronę Środowiska oraz na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu Geografię. W Helionie pracuje od 2002 roku. Od 2005 jest odpowiedzialny za koordynację działań związanych z segmentem edukacyjnym wydawnictwa.
Prywatnie lubi improwizacje gitarowe, fotografię i turystykę górską.

Agnieszka Wnuczak

 

Od 2013r.  jest Business Account Managerem w dziale biznesowych urządzeń biurowych w firmie Epson. Jej kompetencje obejmują biznesowe urządzenia drukujące, skanery sieciowe, projektory przeznaczone do biznesu i edukacji.
Jest od wielu lat związana z branżą druku oraz IT. Przez wiele lat  zajmowała się sprzedażą drukarek wielkoformatowych oraz oprogramowaniem specjalistycznym przeznaczonym dla przemysłu opakowaniowego oraz sprzedażą urządzeń pomiarowych.
Konsekwentnie promuje technologię druku atramentowego dla biznesu oraz oprogramowanie do elektronicznego obiegu dokumentów propagując model nowoczesnej placówki edukacyjnej jako bardziej efektywny, oszczędny i ekologiczny.
Prywatnie właścicielka dwóch owczarków niemieckich i kota, jej hobby to rękodzieło, które od lat tworzy z pasją.

Ewa Witkowska

 

Od 25 lat pracuje w branży komputerowej. Pasjonują ją nowoczesne technologie i wdrażanie TIK do szkół. Swoje bogate doświadczenie w interaktywnej prezentacji programów multimedialnych wykorzystuje podczas konferencji, spotkań dla nauczycieli i pracowników oświaty. Od 2 lat praktykuje w obsłudze programów multimedialnych nowej generacji Matematyka bez reszty i Metoda projektu.

Anna Jesiołkiewicz

 

Doradca Handlowy w firmie Mentor.
Urodzona do pracy z ludźmi, ceni sobie bezpośredni kontakt jak też dynamikę pracy w branży nowoczesnych technologii. Prywatnie mama 10 letniej córki. Lubi podróże te bliskie i te dalekie, obcowanie z przyrodą. W wolnych chwilach słucha jazzu oraz udziela się społecznie.

Jacek Bruździński

 

Prezes Fundacji Einsteina, zapalony demonstrator zjawisk fizycznych. Zafascynowany tą nauką od najmłodszych lat. Uwielbia być zaskakiwany przez zjawiska fizyczne i sposoby ich demonstracji. Od lat z powodzeniem prowadzi interaktywne pokazy i warsztaty w szkołach na terenie całej Polski. Ostatnio również organizator

i prowadzący podczas szkoleń dla nauczycieli z zakresu demonstracji zjawisk fizycznych w nauczaniu przyrody i fizyki. W wolnym czasie tworzy filmiki popularno-naukowe udostępniane na portalu youtube.pl

Firma Prodesktop powstała jako odpowiedź na rosnące potrzeby rynku i zainteresowanie przedsiębiorców tematyką druku 3D.  Jeden z największych dystrybutorów desktopowych drukarek 3D, skanerów 3D, filamentów oraz akcesoriów od najlepszych producentów z Polski i ze Świata. Firma oferuje także szkolenia z zakresu druku 3d, wdrażanie u Klienta systemów technologii przyrostowej, pełną posprzedażową obsługę serwisową oraz wsparcie merytoryczne. Pracownikami Prodesktop3D są wyłącznie wysoko wykwalifikowani profesjonaliści znający doskonale tematykę druku 3D i posiadający wieloletnie doświadczenie w tej branży. Firma posiada również drukarnię 3D i przyjmuje zlecenia druków komercyjnych.

 

 

Jarosław Kałasz

 

Z wykształcenia absolwent Automatyki i Robotyki na Politechnice Poznańskiej. Udało mu się połączyć pasję z biznesem. Jest współzałożycielem firmy GO4Robot Sp. z o. o. , która promuję edukację robotyki i programowania przy wykorzystywaniu klocków

LEGO ®. Z klocków potrafi zrobić niemal wszystko. Od 3 lat prowadzi kursy doszkalające dla nauczycieli.  Podczas prowadzenia zajęć zaraża swoją pasją

i pozytywnym nastawieniem. Inspiruje i czerpie inspiracje od uczniów.

Katarzyna Mońko

 

Od 15 lat nauczycielka języka angielskiego w ZSOiZ w Mońkach, koordynatorka dwóch projektów edukacyjnych Comenius w latach 2009-2014 oraz projektu „World Talks” (AIESEC).  Jest jedną z opiekunek koła teatralnego w języku angielskim w LO w Mońkach, współorganizatorką Powiatowego Turnieju Kreatywności dla młodzieży gimnazjalnej w czerwcu 2017 roku.

Elżbieta Dembowska

 

Pedagog szkolny, doradca zawodowy, od 2000 r. pracuje w ZSOiZ w Mońkach. Organizuje i realizuje projekty społeczne i akcje charytatywne "Szlachetna Paczka", "Maraton Pisania Listów", "Adoptuj z sercem". Angażuje młodzież do działalności wolontariackiej, prowadzi warsztaty odkrywania własnych predyspozycji zawodowych i planowania ścieżki kariery.

Przemysław Staroń

 

Psycholog i kulturoznawca, pracownik Zakładu Psychologii Wspomagania Rozwoju Uniwersytetu SWPS w Sopocie i trener kreatywności w Centrum Rozwoju Jump. Nauczyciel etyki, filozofii i wiedzy o kulturze w II LO im. Bolesława Chrobrego w Sopocie, opiekun miedzypokoleniowego fakultetu filozoficznego Zakon Feniksa, opiekun 18 finalistów i laureatów Olimpiady Filozoficznej, w 2014 jeden z 12 Nominowanych do tytułu Nauczyciel Roku.

Gość specjalny:

 

Osoby prowadzące konferencje oraz warsztaty

Helion (literatura informatyczna) - to publikacje podążające za dynamicznie rozwijającymi się technologiami, kierowane do wszystkich użytkowników komputerów, bez względu na stopień zaawansowania. 
Książki te są chętnie kupowane zarówno przez ludzi zawodowo związanych z informatyką, jak i osoby, dla których technologie informatyczne i cyfrowe są nieodzownym elementem pracy, nauki czy rozrywki. W sektorze książki informatycznej Helion jest od wielu lat niepodważalnym liderem. 
Ponad 85% książek komputerowych sprzedawanych rocznie w Polsce to publikacje Grupy Helion SA.

Helion Edukacja (podręczniki) - książki skierowane do szkół, uczniów i miłośników nauki. Pozwalają uczniom zdobywać wiedzę bez stresu, a nauczycielom ułatwiają przekazywanie nowego materiału w interesujący i niebanalny sposób. Swoje książki wydawnictwo kieruje do kadry pedagogicznej oraz do uczniów na wszystkich stopniach kształcenia – od edukacji wczesnoszkolnej po technikum.

 

Nowa Era to największe w Polsce wydawnictwo edukacyjne z kompleksową i nowoczesną ofertą obejmującą wszystkie etapy edukacyjne oraz wszystkie przedmioty, w tym także języki obce oraz największy w Polsce wybór kartografii szkolnej. Ofertę uzupełniają nowoczesne rozwiązania informatyczne  i oprogramowanie wspomagające zarządzanie oświatą (firma VULCAN). Nowa Era to również wydawca najstarszego w Europie czasopisma literackiego dla najmłodszych „Świerszczyk” oraz dwujęzycznego magazynu edukacyjnego dla dzieci i młodzieży „National Geographic Odkrywca”.

Są liderem nie tylko w skali swojej działalności, ale przede wszystkim w obszarze najwyższej jakości rozwiązań edukacyjnych. Publikacje wydawnictwa można znaleźć niemal w każdym szkolnym tornistrze. Towarzyszą one uczniom od początku ich przygody z książką aż do najważniejszego egzaminu – matury.

 

 

Fundacja Einsteina od lat zajmuje się organizacją pokazów i demonstracji zjawisk fizycznych i chemicznych. Działania te są innowacyjnym podejściem do procesu kształcenia młodzieży. Proponują naukę przez zabawę, pokazanie fizyki, chemii i przyrody od strony praktycznej i ciekawej. Kładą nacisk na indywidualne doświadczenia oraz pokazy interaktywne, które pozwalają na przekazywanie wiedzy w sposób prosty i poparty przykładami.

 

 

GO4Robot - Misją firmy jest podnoszenie kluczowych kompetencji uczniów z zakresu programowania/robotyki. Dzisiejszy świat wymaga od nas znajomości nowych technologii, a programowanie jest ważną tego częścią. W GO4Robot pracują osoby z PASJĄ, którą inspirują uczniów do odkrywania tajemnic programowania.

 

 

Firma Photon Entertainment została stworzona przez Marcina Joka, Krzysztofa Dziemiańczuka, Michała Boguckiego, Michała Grześ oraz Macieja Kopczyńskiego, czterech studentów oraz nauczyciela akademickiego Politechniki Białostockiej. Ekipa posiada duże doświadczenie oraz wiedzę w dziedzinie robotyki oraz informatyki, a jej członkowie otrzymali wiele nagród i wyróżnień na arenie zarówno krajowej jak i międzynarodowej. 

 

 

Firma Epson jest globalnym liderem w dziedzinie technologii, która łączy ludzi, rzeczy i informacje. Tworzone przez nią produkty są wydajne, kompaktowe i precyzyjne. W szerokiej ofercie firmy Epson znajdują się zarówno drukarki i urządzenia wielofunkcyjne atramentowe, jak i projektory 3LCD, inteligentne okulary, systemy czujników i roboty przemysłowe. Celem firmy jest wspieranie innowacyjności i wykraczanie poza oczekiwania klienta związane z drukiem, komunikacją wizualną, urządzeniami przenośnymi i robotyką.
Grupa Epson, na czele której stoi japońska firma Seiko Epson Corporation, zatrudnia blisko 72 000 pracowników w 88 spółkach na całym świecie. Jesteśmy niezwykle dumni z naszego wkładu w rozwój społeczności, w których funkcjonujemy oraz ciągłych starań o minimalizację wpływu na środowisko.

 

Strona internetowa EPSON

Polska firma, która jest projektantem i producentem elektronicznego sprzętu dydaktycznego. Mentor przygotowuje tak produkty, aby były maksymalnie praktyczne i intuicyjne w obsłudze. 

Jako polski producent gwarantuje wysoką jakość urządzeń oraz profesjonalną i kompleksową obsługę techniczną.

Firma uzyskała certyfikaty ISO 9001 i 14001, a produkty opatrzone
są znakiem CE, FCC i wykonane według norm ROHS.

Od początku działalności Mentor zrealizowaliśmy z sukcesem setki zamówień publicznych i wyposażył tysiące szkół i urzędów.

Firma odwiedziła prawie każdy zakątek Polski doradzając, szkoląc i sprawując opiekę techniczną.

 

Film promocyjny Mentor

Firmy i instytucje uczestniczące w konferencji Podlaskie EDUinnowacje 2017

Podlaskie EDUinnowacje, 7-8 października 2017, Mońki, II edycja

Spotkania nauczycieli z innowacyjnymi rozwiązaniami w obszarze edukacji

Jeżeli chcesz wziąć udział w konferencji

jako prelegent/wystawca skontaktuj się z nami

Podlaskie EDUinnowacje, 4- 5.10. 2024, Mońki, VIII edycja

Spotkania nauczycieli z innowacyjnymi rozwiązaniami w obszarze edukacji